Για πρώτη φορά οι εκπρόσωποι της διαφημιστικής αγοράς αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιβληθεί ένα είδος φόρου υπέρ του διαδικτυακού περιεχομένου, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα όπου διακινείται.
Στα παρασκήνια των αντιδράσεων για την επιβολή αγγελιοσήμου στις ιντερνετικές διαφημίσεις, η συζήτηση, κατά πληροφορίες μας, φαίνεται να εστιάζεται σε ένα νέο είδος φόρου, που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα ΜΜΕ. Οι εκδότες είναι ήδη ενήμεροι και από τις πρώτες συζητήσεις έγινε γνωστό πως ο φόρος θα είναι κλιμακωτός. Δεν έχει όμως αποσαφηνισθεί ακόμη πού θα εφαρμοσθεί, αν δηλαδή θα ακολουθηθεί το μοντέλο της Γαλλίας, όπου έχει επιβληθεί φόρος 10% στις διαφημίσεις του διαδικτύου, ή το μοντέλο της Ολλανδίας, με μικρότερο ποσοστό σε κάθε ηλεκτρονικό προϊόν που πωλείται στην αγορά.
Ενδεικτικό είναι πως στη συνέντευξη του προέδρου...
του ΙΑΒ Hellas, Marco Struecker, στο περιοδικό «Marketing Week» σημειώνεται πως θα μπορούσε να αρχίσει ο διάλογος μεταξύ κράτους και αγοράς για τη χάραξη στρατηγικής στην ψηφιακή οικονομία, ώστε να εξασφαλιστεί η σχετική ισορροπία με τους ευρωπαίους εταίρους και να βρεθεί η χρυσή τομή. Πίσω από τις γραμμές γίνεται φανερό πως εξετάζονται ήδη όλα τα ισχύοντα μοντέλα στην Ευρωπαϊκή 'Eνωση.

(Το Παρόν)
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top